406 2,2 HDi kde je?
406 2,2 HDi kde je?
Prosim můžete někdo zhodnotit a případně poradit s výkony tohoto motoru vůči 1,9Tdi 66kw? Má se to asi takto- byl jsem tři roky uživatelem vw golf variant 1,9 tdi, r.v.93, základních 66kw, najeto něco mezi 190-390tis(neví se přesně, jedno na tacháči, druhé dle diag. jednotky). Jelikož jeho karoserie dosloužívá, rozhodl jsem se pro změnu a koupil 406 Break 2,2HDi manuál 98kw r.v.2002. Prostor slušný, polokůže, zpracování dobré, čirá světla, oproti starému golfu velká pohodlná loď. Avšak jaké je mé zklamaní s výkonem motoru a spotřebou- rozjezdy nic moc- auto je podle mne a zkušenostmi s tdi velmi líné 1 a 2 se tak nějak vytočí... , trojka začne trochu táhnout až od 2300-2400 ot., čtyřka bez síly a pětka na dálnici (kolem150) nesnese ani menší stoupání, a rychlost padááá (pod 120 :-/ tam kde golf v poho drží 160) , spotřeba oproti tdi při stejném stylu dvojnásobná (cca 10 dálka, přes 12 město) a to při menším "zátahu":-/ . Ješte zajímavé zjistění, na výkon má značný vliv zapnutí ESP/ASR i při jízdě po rovině. Zatím kontrola/výměna filtry nafta, vzduch, čeká ješte olej. FAP odstraněn fyzicky i z jednotky. To zatím vše a budu rád za vaše poznatky. Díky Petr DC
406 2,2 HDi kde je?
Mě to dělalo taky a byl to vadný EGR ventil sem tam se sekl a konec max 120 km/h tak ho odpojily a je klid.
Jinak mi to dělá když se vypaluje filtr pevných částic musim to projet zhruba 20km a pak jede normálně.
Jinak mi to dělá když se vypaluje filtr pevných částic musim to projet zhruba 20km a pak jede normálně.
406 2,2 HDi kde je?
..presne tak na tychto auta najviac chyba EGR, vaha vzduchu,FAP a klapky v sani..
..mne momentalne vaha vzduchu ale po odpojeni sa da jazdit..
..mne momentalne vaha vzduchu ale po odpojeni sa da jazdit..