Právě je ned 15. črc 2018 22:41:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: padání do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: úte 13. bře 2018 22:48:28 
Offline

Registrován: úte 13. bře 2018 22:37:26
Příspěvky: 2
Zdravím všechny, mám 206 2,0 HDI 66kw r.v. 2001. Začalo mi to padat do nouzáku a rozsvítila se kontrolka elektroniky motoru (motůrek) a tak jsem si to napíchnul na comp a napsalo mi to váhu vzduchu, tak jsem ji vyměnil, smazal jsem paměť závad a jelo to normálně, po 60km jsem vypnul motor a začlo to zase. Kouknul jsem znovu do paměti závad a byla tam ještě závada, snímač plnícího tlaku vzduchu, tak jsem ho koupil, jen nevím kde je umístěn. poradí mi někdo, kde je abych ho mohl vymqnit? A ještě jedna ztaková zvláštnost a to mě znervózňuje víc. A to , že když vypnu motor, tak to ještě cca 5 sekund běží, což je šílený a ještě jsem našel souvislost mezi normálním chodem motoru s plným výkonem, tedy když motor jel na plný výkon, tak vypínání chodu motoru bylo hned, když to blbne a je toé v nouzáku a nejedo, je to líný, tak se to vypíná strašně dlouho cca 5 sekund. prosím o rady, děkuji moc. :( :( :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: padání do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: čtv 15. bře 2018 14:37:40 
Offline

Registrován: ned 02. črc 2017 10:46:16
Příspěvky: 26
je to zvlastne, ale mozno mas problem s napajanim, co sa robilo na aute pred tym ako sa to zacalo, nieco si montoval alebo opravoval?
vyzera to tak ako keby rj nevedela o tom ze si vypol zapalovanie, ale to moze byt aj tym ze sa namontuje radio a prepoji sa napajanie.......
alebo sa namontuje pridavne svetlo.......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: padání do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: pát 16. bře 2018 1:36:52 
Offline

Registrován: úte 13. bře 2018 22:37:26
Příspěvky: 2
Právě, že se nedělalo nic, jen se ten problém objevoval častěji a častěji a nakonec je to tak pořád každé druhé nastartování. vyměnil jsem váhu vzduchu jak psal computer , zlepšilo se to, ale je to tam pořád, napadla mne spínací skříňka, jestli si nědělá co chce. Ale napětí je se pohybuje v normě teda mezi 13,5 V až 14,1 V ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: padání do nouzového režimu
PříspěvekNapsal: čtv 07. čer 2018 14:51:48 
Offline

Registrován: ned 02. črc 2017 10:46:16
Příspěvky: 26
hdi ma riadenie jednotkou, musis na data a sledovat co sa deje, chybu to hlasit nemusi ak rj nevie ze ma zastavit motor.
chyba sa musi hladat meranim podla schemy.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Sjednejte nejlevnejší povinné ručení pro vozy Peugeot se slevou až 70 procent.
Porovnáním nabídek povinného ručení najdete levné a kvalitní povinné ručení pro váš vůz.
News News Site map Site map SitemapIndex SitemapIndex RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO
Naše další fóra: | Audi forum | BMW forum | Citroen forum | Dacia forum | Ford forum | Honda forum | Mazda forum | Mercedes | Mitsubishi | Nissan | Peugeot | Renault | Seat | Škoda | Subaru | Toyota | Volvo | Volkswagen | Tuning Forum |
Reklama | Portfolio autoklubů | Kontakt | Zpracování osobních údajů