Dobrý den. Mám problém a potřebuji radu.
Koupil jsem peugeot 307sw 1.6 16V v LPG a v automatu a první jsem řešil problem s tím, proč nejde plyn.
Dnes ráno jsme na to v lpg servisu přišli - byla odpojená cívka (na obrázku v červeném kruhu to modré).
Po zapojení již auto na plyn jezdí, ale nastal problem druhý. Jakmile auto nastartuju, tak neudrží otáčky a hned chcípne. Musím po startu držet otáčky ve dvou tisících tak 15 vteřin, a až pak nohu mohu pustit, aniž by to chciplo. Do té doby, než se zapojila ta cívka, tak startoval jakš takš v pohodě (při ranních teplotách v 5:00 napodruhé, ale ted nenaskočí vubec bez toho sešlápnutí na 2 tisíce)
Byl jsem pak na diagnostice a na počítači se objevila chyba P1328
P1328 - Poloha fáze, zjištěno podle zapalovací cívky. Chyba funkce.
Tak mě napadlo, jestli nemuže být špatná přímo ta cívka a nebo je spíš chyba v nějakém jiném čidle.
Nemáte s tím někdo zkušenosti a nebo alespon radu, jak to fixnout?
Děkuji moc
Johny
Problém se startem po zapojení LPG
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: úte 29. zář 2015 19:32:51
Problém se startem po zapojení LPG
Zkušenost nemám, ale benzínové auto startuje na benzín. Nejlevnější domácí zkouška-výměna svíček, výměna filtru paliva(pokud je, já nemám), výměna filtru sání. První věci žejo kterýma nic nezkazíš a a vyloučíš spoustu možností vcelku za pár kaček.
Dražší opravy: soustředil bych se na škrtící klapku, ale pokud je posraná, tak by to měli indikovat přes diagnostiku, ná které podle článku auto už bylo a motor by měl střídavé otáčky i za běžného provozu.
Další je možnost starého lpg(hodně nepravděpodobná), že auto startuje na plyn a to může být problém, zároveň špatné startování je u této možnosti vcelku normálka. Na to by navázala v souvislosti se špatnou plynouvou cívkou diagnostika plynové jednotky(pokud má), která by indikovala vadu na cívce u plynservisu.
Nejsem profík, není to rada je to názor. Čest francouszkým chuťovkám.
Dražší opravy: soustředil bych se na škrtící klapku, ale pokud je posraná, tak by to měli indikovat přes diagnostiku, ná které podle článku auto už bylo a motor by měl střídavé otáčky i za běžného provozu.
Další je možnost starého lpg(hodně nepravděpodobná), že auto startuje na plyn a to může být problém, zároveň špatné startování je u této možnosti vcelku normálka. Na to by navázala v souvislosti se špatnou plynouvou cívkou diagnostika plynové jednotky(pokud má), která by indikovala vadu na cívce u plynservisu.
Nejsem profík, není to rada je to názor. Čest francouszkým chuťovkám.
Duyan_Peugeot 307SW benzínek 1.6 16V