Ahoj, před nedávnem se mi stalo, že se mi začala ztrácet chladící kapalina a po hledání jsem zjistil, že mi prasklo těsnění v termostatu se senzorem. No ten jsem vyměnil a včera jsem si s autem zkusil projet a náhle mi začalo kouřit z motoru. Otevřel jsem kapotu a kouř byl mezi chladičem a motorem (viz foto - motor na fotce není můj, jen pro upřesnění). Ohledně teploty: ta mi stoupla na 90 klasickým tempem a cestou zpět začala klesat na 70 a pak se nějak přehupovala na 70-80 stupňů. Auto mi delší dobu stálo v tomto zimním období (cca měsíc). Kouř z motoru nešel nijak zvláštně cítit, byl takový spíše do bíla. Předem děkuji za reakci.
motor: výkon motoru 65 kW (88 PS) při 5250 ot./min. Palivo benzín + LPG. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 360 ccm (83 cui), Řadový, KFU (ET3J4).
Kouř z motorového prostoru
2000 - 2012
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv 09. úno 2023 17:05:42
Přejít na
- Peugeot forum / CLUB
- ↳ O tomto foru
- ↳ Pokec a zábava
- ↳ Akce # Srazy
- ↳ Tiskove zprávy # Novinky
- Tuning & Servis
- ↳ Tuning
- ↳ Servis & Technická sekce
- Peugeot diskuse dle modelů
- ↳ Koupě ojetého vozu Peugeot
- ↳ 106
- ↳ 107
- ↳ 1007
- ↳ 108
- ↳ 205
- ↳ 206
- ↳ 207
- ↳ 208
- ↳ 2008
- ↳ 301
- ↳ 306
- ↳ 307
- ↳ 308
- ↳ 309
- ↳ 3008
- ↳ RCZ
- ↳ 405
- ↳ 406
- ↳ 407
- ↳ 4007
- ↳ 4008
- ↳ 508
- ↳ 5008
- ↳ 605
- ↳ 607
- ↳ 806
- ↳ 807
- ↳ Bipper
- ↳ Partner
- ↳ Expert
- ↳ Boxer
- ↳ ION
- ↳ RIFTER
- ↳ TRAVELLER
- ↳ Budoucí modely, hybridy, elektromobily
- ↳ Historické modely
- Inzerce
- ↳ Prodám
- ↳ Koupím
- ↳ Vyměním
- ↳ Služby
- Všeobecně a ostatní
- ↳ Vaše auta / Club cars
- ↳ Auto-hifi
- ↳ Odkazy a videa
- ↳ Download