ahoj lidi
prosím nevěděl by někdo proč nechce nastartovat Peugeot 106 1.1 benzín r.v. 93
startér točí ale žádný náznak že by chtěl chytit
na konci prosince jsem auto odstavil a dával ho do kupi
zadní brzdy a pak výměna kulovích čepů
a když mám hotovo tak se trápím že nechce nastartovat ????
čerpadlo vrčí a po odpojení hadičky u karburátoru bylo i překontrolováno že benzín teče
zkoušel jsem zkontrolovat zda dávají svíčky jiskru a tak jsem je vyčistil a jiskru dávají ale příjde mi že na 2 a 3 válci dávají menší
po opětovném vyzkoušení točí ale nic a po vytažení svíček jsou mokré
nenapadá někoho co zkusit (tento typ nemá rozdělovač ale jen cívku)
?????????
předem děkuji za jakékoliv typy
problém se startováním peugeot 106
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř 09. bře 2011 13:51:14
problém se startováním peugeot 106
nedelali ste neco se spojkou maš stejnej setrvak kamos mel stejnej problem menil motor ve felde za 13Mpi na 16Mpi a dal tam tese13 a jednotku se 16 a taki to neslo nastartovat nakonec musel ven a det žtam spetki ten sti16 a pak to chitlo na skrt kak se pozeptej od kohosto dostal co stim delali a ovidys
problém se startováním peugeot 106
Zdravím,povedlo se problém vyřešit?Je tomu 3 týdny co se mi začíná projevovat podobný problém,mám 1.0 rv 2000 stříkačka 1bod,někdy se stává že motor točí ale nechytne ani náznak,po několika pokusech naskoči jako by na 3 válce pak se chytné i čtvrtý a jede normálně,nebo ho stačí žduchnout a naskočí hned,myslel sem že to dělá čerpadlo ale to bzučí i benzín je cítit,takže bud odchází snímač otáček nebo zapalovací trafo,nebo nevím.
problém se startováním peugeot 106
Po dlouhé době sem zase tady,tak problém s mým pažoutem vyřešen,teplotní čidlo zelené barvy,vadné
problém se startováním peugeot 106
Takže teplotní čidlo to není,po 4 měsících to dělá opět a zas a navíc při zkoušce zapalování zda li jde jiskra,je jiskra oranžová místo bílo/modré,nicméně nové poznatky jsou takové že musím déle startovat a lehce u toho přišlápnout plyn a ihned začne náznačovat že asi chytne.Když chytne tak na dva-tři válce brblá a hulí takže jsou zalité svíčky a po pár vteřinách už jede normálně.Takže probíjí trafo?vadné kabely,stáří 5 let?nebo krokový motorek na stříkačce který zavře klapu tím pádem je zaplý sytič i u teplého motora???
problém se startováním peugeot 106
Vyřešeno,vyměněno zelené teplotní čidlo v hodnotě cca 350KČ a od května bez problému.