Stránka 1 z 1

padání do nouzového režimu

Napsal: úte 13. bře 2018 21:48:28
od rallymann
Zdravím všechny, mám 206 2,0 HDI 66kw r.v. 2001. Začalo mi to padat do nouzáku a rozsvítila se kontrolka elektroniky motoru (motůrek) a tak jsem si to napíchnul na comp a napsalo mi to váhu vzduchu, tak jsem ji vyměnil, smazal jsem paměť závad a jelo to normálně, po 60km jsem vypnul motor a začlo to zase. Kouknul jsem znovu do paměti závad a byla tam ještě závada, snímač plnícího tlaku vzduchu, tak jsem ho koupil, jen nevím kde je umístěn. poradí mi někdo, kde je abych ho mohl vymqnit? A ještě jedna ztaková zvláštnost a to mě znervózňuje víc. A to , že když vypnu motor, tak to ještě cca 5 sekund běží, což je šílený a ještě jsem našel souvislost mezi normálním chodem motoru s plným výkonem, tedy když motor jel na plný výkon, tak vypínání chodu motoru bylo hned, když to blbne a je toé v nouzáku a nejedo, je to líný, tak se to vypíná strašně dlouho cca 5 sekund. prosím o rady, děkuji moc. :( :( :(

padání do nouzového režimu

Napsal: čtv 15. bře 2018 13:37:40
od rolandt
je to zvlastne, ale mozno mas problem s napajanim, co sa robilo na aute pred tym ako sa to zacalo, nieco si montoval alebo opravoval?
vyzera to tak ako keby rj nevedela o tom ze si vypol zapalovanie, ale to moze byt aj tym ze sa namontuje radio a prepoji sa napajanie.......
alebo sa namontuje pridavne svetlo.......

padání do nouzového režimu

Napsal: pát 16. bře 2018 0:36:52
od rallymann
Právě, že se nedělalo nic, jen se ten problém objevoval častěji a častěji a nakonec je to tak pořád každé druhé nastartování. vyměnil jsem váhu vzduchu jak psal computer , zlepšilo se to, ale je to tam pořád, napadla mne spínací skříňka, jestli si nědělá co chce. Ale napětí je se pohybuje v normě teda mezi 13,5 V až 14,1 V ...

padání do nouzového režimu

Napsal: čtv 07. čer 2018 14:51:48
od rolandt
hdi ma riadenie jednotkou, musis na data a sledovat co sa deje, chybu to hlasit nemusi ak rj nevie ze ma zastavit motor.
chyba sa musi hladat meranim podla schemy.