U elektromobilů zákazníky zajímají dvě čísla. První číslem je 320km dojezdu dle WLTP cyklu. Peugeot e208 skrývá 50kWh baterii a je postaven na elektrické platformě e-CMP, která je uzpůsobena pro čistokrevný elektromobil. Díky této platformě Peugeot 208 nevzniká výměnou spalovacího motoru za ten elektrický a vyskládáním velkého počtu "baterie do notebooku" pod sedačku. Tento pomyslný krok vpřed zaručuje kvalitní jízdní projev a všechny klady elektromobilů.
Druhý hledaným číslem je cena. Peugeot e208 představuje s cenou 810 000 Kč v základu. To není tak strašné, ale je to stále neobhajitelné. Bez dotací to nikdy dávat smysl nebude ani při jakékoliv manipulaci s čísly.
Motor disponuje výkonem 100 kW (136 k). Prožitek z jízdy je umocněn okamžitým točivým momentem 260 Nm Velmi zajímavou myšlenkou je reálná využitelnost baterie. Všude slýcháme doporučení o nabíjení na 80% maximálně a vybíjení do 20% minimálně. Připojme k této úvaze i garanci, která hovoří o maximální ztrátě kapacity o 70% za 8 let. 80% - 20% je 60% využitelných. Za 8 let baterie ztratí 30% kapacity. Hle máme 135km využitelného dojezdu dle WLTP. Reálně 90-100km pro běžného řidiče. Peugeote to by si jako starší koupil skutečně jen blázen. Dobíjením do plna se akumulátor pošle do věčných lovišť ještě dříve.